poniedziałek, 2 czerwca 2014

Drobiowe "polonezy"

Schabowe Polonezy jadłam w restauracji. Były pyszne więc postanowiłam włączyć je do menu w swoim domu. Zrobiłam z mięsa drobiowego, które moje dzieci wolą od schabu. Polecam wypróbować.



Składniki:

  • 2 piersi z kurczaka
  • 8-10 umytych pieczarek
  • cebula
  • 4 łyżki przecieru pomidorowego
  • łyżka musztardy
  • łyżka masła
  • sól, pieprz, ostra papryka do smaku
  • jajko
  • bułka tarta
  • olej

Wykonanie:

Filety z kurczaka zmielić lub zblendować.
Masę wykładać porcjami na folię i formować za pomocą woreczka na kształt rozbitych kotletów.
Posypać solą oraz pieprzem.
Na patelni roztopić masło, dodać pokrojoną w kostkę cebulę oraz pieczarki. Przesmażyć. Dodać przecier pomidorowy, musztardę, przyprawić do smaku solą, pieprzem oraz papryką.
Na kotlety nakładać farsz, zwijać roladki za pomocą woreczka lub folii.
Obtoczyć w rozmąconym  jajku oraz  tartej bułce.
Smażyć na rozgrzanym oleju na rumiano.
Smacznego

U mnie roladki w towarzystwie sałaty lodowej, ogórka, pomidorów z sosem tysiąca wysp oraz puree z ziemniaków.


1 komentarz:

  1. PYSZNE ;UWIELBIAM WSZELKIE ROLADKI. POLECAM MOJE DROBIOWE Z ORZECHAMI I CEBULKĄ! POZDRAWIAM
    http://gotujenacodzien.blogspot.com/2014/05/roladki-z-orzechami-i-cebulka.html

    OdpowiedzUsuń