poniedziałek, 2 czerwca 2014

Sos tysiąca wysp

Sos ten zawsze jadłam w formie kupnej sałatki z tuńczykiem.
Jest pyszny więc postanowiłam robić go sama. Jest na pewno dużo zdrowszy!

Składniki:
  • 4 łyżki majonezu
  • 2 łyżki pikantnego ketchupu
  • łyżeczka octu winnego
  • pół łyżeczki sosu chilli
  • szczypta soli

Wykonanie:

Wszystkie składniki dokładnie wymieszać w miseczce. Doprawić solą według własnego smaku i schłodzić w lodówce.

Doskonale nadaje się jako dressing do sałat, sos do sałatki z tuńczyka, jako dip do nuggetsów lub innych pieczonych mięs

Smacznego


1 komentarz:

  1. Podoba mi się Twój sos :) przy okazji podsunęłaś mi kilka pomysłów, którymi się postaram podzielić. przy okazji zapraszam na mojego bloga www.kuchniauczarownicy.blogspot.com . Może któraś z moich propozycji wpadnie Ci w oko

    OdpowiedzUsuń